czwartek, 26 maja 2016

LBA!

Bardzo bym chciała podziękować A.Fairchild - Herondale (jej blog)  za nominację do Liebster Blog Award! D Z I Ę K U J Ę ! Nadal nie mogę uwierzyć, że to kolejna nominacja!

A więc poproszono mnie o wymienienie 11 tytułów książek lub seriali lub filmów lub piosenek, a także aby uzasadnić moje wybory ;3 Niech w takim razie będą to... filmy!

1. Początek (The Origins 2014)
- Jest to jeden z filmów, nad którym dużo rozmyślałam. Mieszanka miłości, nauki, a także reinkarnacji stworzyła naprawdę świetną fabułę, którą udoskonalają aktorzy.

2. Czarny Łabędź (Black Swan 2010)
- Film, nad którym również trzeba trochę pomyśleć. Pokazuje on naprawdę dużo prawdy o życiu dziewczyn trenujących balet, który wcale nie jest taki prosty, jak się wydaje. Film oczarował mnie wspaniałą grą aktorki (Natalie Portman), a także samą fabułą.

3. Nostalgia Anioła (The Lovely Bones 2009)
- Na tym filmie nie mogłam powstrzymać łez. Cała fabuła zawiera w sobie piękno, smutek i dramat w czystej postaci <3 Nie jest on trudny do zrozumienia, a jednak trzeba się wczuć w bohaterów filmu, aby móc poczuć, jak wielkie emocje od niego biją.

4. Dziewczyna w czerwonej pelerynie (Red Riding Hood 2011)
- Fabuła, aktorzy, postacie, miejsce... WOW. Jest to jeden z moich ulubionych filmów fantasy, który wcale nie jest bajką, lecz trzymającym w napięciu thilerem!

5. Cybernatural (Cybernatural 2014)
- Jeden z moich ulubionych horrorów. Ma on wszystko, co lubię; oryginalna fabuła, trzymająca w napięciu akcja.

6. Gwiezdne Wojny (Star Wars)
- Wszystkie części Gwiezdnych Wojen, w których fabule i postaciach się zakochałam!

7. Love, Rosie (Love, Rosie 2014)
- Ekranizacja książki Ceceli Ahern jest naprawdę cudowna. Uśmiałam się przy niej, a nawet popłakałam <3

8. Pan i Pani Smith (Mr. & Mrs. Smith 2005)
- Moja ulubiona komedia z Angeliną Jolie i Bradem Pittem.

9. Zaginiona Walentynka (The lost valentine 2011)
- Wzruszający, piękny film, który został naprawdę wspaniale wyreżyserowany.

10. Porwanie (Abduction 2011)
- Film z Lily Collins i Taylor Lautnerem. Po prostu uwielbiam go oglądać. Fabuła i cała akcja nie zanudzają. Przy tym filmie nie da się zasnąć.

11. Królewna Śnieżka (Mirror Mirror 2012)
- Zajefajna komedia również z Lily Collins, a także Julią Roberts! Stroje, akcja, postacie po prostu mega ;D


NOMINUJĘ:
1. Dalsze losy głównych bohaterów "Darów Anioła"
2. Ich życie płonęło jasno jak płomień świecy...i równie łatwo było je zgasić.
3. Moje życie płonęło jasno jak ogień i starczyło trochę wody, aby je zgasić

POLECAM BLOGI POWYŻEJ!!!

PYTANIA:

1. Twoja ulubiona stylizacja na wiosenny dzień?
2. Zastanawiasz się kim chciałabyś zostać w przyszłości?
3. Twoje hobby/pasja po za pisaniem bloga?
4. Co sądzisz o reinkarnacji?
5. Jak opisałabyś siebie w sześciu słowach?

1 komentarz:

Czytasz? Pamiętaj zostawić po sobie ślad ;3