czwartek, 5 maja 2016

LBA!2#

Bardzo dziękuję Manii Maji (jej blog) i Aley Morgenstern (jej blog) za nominacje do LBA!!! Bardzo wam dziękuję i cieszę się, że spodobał wam się mój blog.

FAKTY O MNIE:

  1.  Kocham smak mięty i czekolady.
  2.  Jestem niezdarna.
  3.  Uwielbiam szmaragdowy i chabrowy kolor.
  4.  Nie przepadam za bitą śmietaną.
  5.  Uwielbiam owoce.
  6.  Nie przepadam za żelkami.
  7.  Mam psa rasy shih tzu.
  8.  Lubię horrory i filmy psychologiczne.
  9.  Chciałabym zwiedzić Anglię.
  10. Uwielbiam świeczki zapachowe.
  11. W przyszłości chciałabym zostać psychologiem.
  12. Uwielbiam posługiwać się cytatami z książek.
  13. Jestem w skomplikowanych związkach z bohaterami literackimi.
  14. Kocham wiosnę.
  15. Uwielbiam książki Johna Greena.
  16. Po skończeniu obecnego bloga planuję współpracę (prowadzenie bloga) ze znaną blogerką ;3
  17. Kocham jeść kurczaka.
  18. Również nie lubię kaczek.
  19. Nie lubię zupy buraczkowej.
  20. Uwielbiam pierogi.
  21. Lubię podróżować.
  22. Uwielbiam rysować sobie runy pisakiem.

NOMINUJĘ:


2 komentarze:

  1. Kiedy będzie next?

    OdpowiedzUsuń
  2. Zostałaś nominowana do LBA !
    Więcej informacji tutaj --> http://the-mortal-instruments-city-of-love.blogspot.com/2016/05/lba-1.html
    <3 <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń

Czytasz? Pamiętaj zostawić po sobie ślad ;3