niedziela, 12 czerwca 2016

L.B.A

Ponownie nominacja! Tym razem od Isinusa (jej blog). Bardzo chciałabym ci za to podziękować, szczególnie, że wybrałaś mojego bloga ;*



Tym razem nie będzie pytań, tylko 11 faktów, o które poprosiła mnie Isinusa :)
Zainteresowanych zapraszam do kliknięcia "Czytaj dalej"!




  1. W przyszłości chciałabym zostać psychologiem i pisarką.
  2. Traktuję ludzi, jak o oni traktują mnie.
  3. Uwielbiam kolor szmaragdowy, chabrowy i czerwony.
  4. Uwielbiam czerwony i łososiowy kolor pomadki.
  5. Jestem szatynką.
  6. Moimi ulubionymi dzikimi zwierzętami są paw i pantera.
  7. Interesuję się historią Anglii.
  8. Interesuję się średniowieczem i czasami wiktoriańskimi.
  9. Mieszkam w bloku.
  10. Pracuję obecnie nad swoją książką (zobaczymy co z tego będzie).
  11. Uwielbiam perłowy kolor lakieru do paznokci.
Tak, to były te fakty :D A teraz kilka nominacji ode mnie dla:

1. Mania Maja z bloga MAGIA PRZEZNACZENIA
2. Julia Verdas z bloga DARY ANIOŁA - MIASTO ZŁA
3. Izzy Shadowhunter z bloga ALL OVER AGAIN

Ode mnie to samo, co od Isinusa :) Wypiszcie o sobie 11 faktów!

2 komentarze:

  1. Dziękuję za nominacje ❤ Wypełnię w środę 😉

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję za nominację, postaram się na nią jak najszybciej odpowiedzieć <3

    OdpowiedzUsuń

Czytasz? Pamiętaj zostawić po sobie ślad ;3