niedziela, 12 czerwca 2016

3xLBA

Jejciu! Ponownie LBA! I to trzy razy :D Tym razem chciałabym bardzo podziękować Rosalie (jej blog), Clarissa Fairchild (jej blog) i Izzy Shadowhunter (jej blog) <3 Bardzo wam dziękuję i cieszę się, jeżeli spodobała wam się moja twórczość ;3

Aby zacząć czytać, kliknij niżej na "Czytaj więcej"!








PYTANIA OD ROSALIE:

1. Jeśli tatuaż to jaki i gdzie?
- Bardzo mi się podoba motyw ptaków na obojczyku lub nadgarstku!

2. Najgorsza rzecz jaką usłyszałeś na swój temat?
- Było ich dość sporo, więc nie wiem którą wybrać ;/ Żadna nie jest dobra.

3. Wymień 5 rzeczy/osób, które kochasz.
- Rodzina, książki, muzyka, kawa mrożona i pisanie ;D

4. Zadajesz się z płcią przeciwną czy raczej trzymasz na dystans?
- Na razie nie jestem na fazie "randkowania"... Wyjątek stanowią postacie książkowe :D

5. Jaki masz kolor włosów, oczu i cery?
- Ciemno-brązowe włosy, brązowe oczy i oliwkowa cera (lekko jasna).

6. Opisz plany na najbliższy miesiąc co do swojego bloga
- Oczywiście pisanie rozdziałów i przerwa, gdyż w lipcu wyjeżdżam na trzy tygodnie ;) A co do samego opowiadania, to planuję dużo wydarzeń, które wpłyną na relacje bohaterów, szczególnie Jace i Isabelle z Clary.

7. Myślałaś kiedyś nad pisaniem własnego opowiadania nie związane z żadną książką/serialem/filmem?
- Tak, nawet taki miałam o wilkołakach, ale straciłam do niego pomył i nie poszło wszystko pomyślnie (fabuła), dlatego go usunęłam. W tej chwili pracuję nad swoją książką.

8. Podaj imiona takie jak nazwałabyś własne dzieci
- Bardzo podoba mi się Theresa (Tessa), Nadia i Isabelle :3 A dla chłopca Jonathan, William i Noah :))

9. Szczęście Twoje czy szczęście najbliższej Ci osoby? Co jest ważniejsze?
- Myślę że osoby najbliższej, gdyż staram się czasami iść zasadą "Dbaj o innych, a oni będą dbali o ciebie". Ale nie zawsze tak jest. Czasami wybieram własne szczęście.


10. Możesz tu napisać o mnie co Ci się tylko podoba ;)
- Bardzo podoba mi się twój styl pisania i historia, która jest również kontynuacją DA m ;) Miło się czyta, a w niektórych momentach naprawdę o mało, co nie przyprawiłaś mnie o zawał serca :D Tak trzymaj!


PYTANIA OD CLARISSA FAIRCHILD:

1.Twoja ulubiona piosenka.
- Nie mam ulubionej, co chwile słucham co innego. Ostatnio na przykład słucham "Halsey - Castle"

2.Ulubiona bajka z dzieciństwa.
- Wiele ich, ale uwielbiałam oglądać "Piękna i Bestia" i "Mała Syrenka" :D

3.Twoje przezwisko z młodszych lat.
- Wera, Wercia :D

4. Bez czego nie możesz wyjść z domu?
- Mp4 + słuchawki, telefon, klucze, mała torebka na klamoty :D

5.Masz jakieś zwierze? Jak tak to jakie i jak się wabi?
- Mam suczkę rasy shih-tzu, biało-czarna, wabi się Maya.

6.czytasz obecnie jakąś książkę?Jeśli tak to jaką?
- Dziewczyna z Sąsiedztwa by Jack Ketchum i Looking for Alaska by John Green.

7.Jaką książkę możesz polecić?
- Morze Spokoju by Katja Millay i Wybrana by Naomi Novik <3

8.Zakochałaś się kiedyś?
- Hmmm... raz :D Ale jeśli mowa o postaciach z książek, to wieeeeeele razy... Szlag by trafił, że wybierają główną bohaterkę ;DD

9.Jakie lody lubisz najbardziej?
- Mięta-czekolada i kawowe <3

10.Uprawiasz jakiś sport? Jeśli tak to jaki?
- Nie uprawiam ;D


11.Ulubiony piosenkarz lub piosenkarka
- Nie mam ulubionych, ale bardzo lubię John Legend, Adam Lamberta, Adele i Lana Del Rey <3


PYTANIA OD IZZY SHADOWHUTNER:

1. Co byś zrobiła, jakby jutro miał być koniec świata?
- Trudne pytanie, ale myślę, że spędziłabym ten dzień z rodziną.

2. Jakie książki mogłabyś polecić? 
- Odpowiedź wcześniej.

3. Masz swój autorytet? Jeżeli tak to jaki?
- Rrraczej nie... Hmmm...

4. Dlaczego piszesz?
- Bo jest to moja pasja i uwielbiam tworzyć swoje własne wersje opowiadań <3

5. Jakiś talent? Teraz możesz się pochwalić.
- Granie na nerwach ;D Zdecydowanie!

6. Czy utożsamiasz się z postaciami twojego bloga?
- Z każdą po trochu.

7. Ulubiony film/serial?
- Mam wiele ulubionych, ale niech tym razem jako ulubiony film będzie "The Origins" i jako serial "Reign".

8. Co sądzisz o twórczości Cassandry Clare?
- Piszę opowiadania o tej tematyce :D Więc nie muszę dużo mówić, iż kocham jej twórczość <3

9. Z jaką osobą chciałabyś zamienić się życiem na jeden dzień ?
- Z jedną z postaci historycznych (np. Anna Boleyn). Interesują mnie tamte czasy, więc fajnie by było zobaczyć, jak wyglądał dwór i całość rutyny z perspektywy królowej :)


10. Bez czego nie potrafisz funkcjonować?
- Książek, komputera i muzyki :D


Dziękuję za pytania, a teraz PYTANIA ODE MNIE:

1. Który z trzech elisksirów wybierzesz (Nieśmiertelność, Szczęście, Umiejętność Telekinezy) ?
2. Jakie trzy filmy poleciłabyś na sobotni lub niedzielni wieczór?
3. Jaką książkę na lato byś poleciła?
4. Jaki masz kolor oczu i kolor włosów?
5. Jesteś lepsza w gotowaniu czy w rysowaniu?
6. Geografia czy biologia?
7. Jak byś się opisała w pięciu słowach?

NOMINOWANI:

1. http://ukrytetajemnice.blogspot.com/
2. http://miasto-zlamanego-serca.blogspot.com/
3. http://death-is-only-the-beginning-tmi.blogspot.com/
4. http://obywateleedomu.blogspot.com/


2 komentarze:

  1. Halsey - Castle <3 Śpiewam to przez pół dnia ;D
    Adam Lambert!!! <3 To śpiewam przez drugie pół dnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Adam Lambert...
    Boże czemu trafiam na dziewczyny takie jak ja, czyli jego fanki zawsze ?
    No ale nie o to chodzi, tylko chodzi o LBA. Sporo przy tych chodzenia, ale przyszło mi do głowy, że cię nominuję, więc wniosek wychodzi taki : Jesteś nominowana do LBA szczegóły tu : http://jaceiclaryczylimiloscktorauskrzydla.blogspot.com/2016/06/14-spoznione-lba.html

    OdpowiedzUsuń

Czytasz? Pamiętaj zostawić po sobie ślad ;3