środa, 8 czerwca 2016

LBA!

KOLEJNE LBA!!! Tym razem od A. Fairchild - Herondale! Bardzo ci dziękuję kochana <3

PYTANIA DO MNIE:

1. Pies czy kot?
- Oba kocham, ale w tej chwili mam psa, więc pies ;D
2. Muzyka czy malarstwo?
- Hmmm... chyba muzyka, bo w malarstwie nie jestem za dobra XD
3. Śpiew czy taniec?
- Śpiew ;)
4. Leń czy sportowiec? (uwaga! odpowiedź będzie utożsamiana z odpowiadającym ;p)
- Chyba leń ;D Nie jestem fanką z sportu, ale lubię od czasu do czasu popływać.
5. Mieszkasz w: blok, dom prywatny...?
- W bloku.
6. Język obcy który znasz?
- Fiński, angielski a na końcu szwedzki.
7. A może jest taki język, którego chcesz się nauczyć?
- Hiszpański, włoski lub łacina ;)
8. Twoje marzenie?
- Wydać swoją książkę (którą aktualnie staram się napisać XD) i zostać psychologiem.
9. Włosy krótkie czy długie? 
- Średnie ;D

10. Kolczyk czy tatuaż?
- Kolczyk, bo kolczyk można zmieniać, a tatuaż zostaje na zawsze.

Tym razem nie będę nominowała nikogo. Mam nadzieję, że się nie obrazicie :**

2 komentarze:

  1. Muzyka, śpiew, leń i blok.. tak wiele nas lączy ;D
    Czy język fiński jest trudny? Uczyłaś się takiego w szkole? (Ah ta moja ciekawość ;p)
    Co do kolczyka to mam 6 w uszach i jeden (daaawno wymarzony , zrobiony 5 lat temu xd) w wardze (na zdjęciu chyba widac xd)
    Teraz pora na tatuaż ;D
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha faktycznie :* A co do fińskiego to ta, jest dość trudny, ale po 12 latach mieszkania tutaj dogadać się dogadam :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Czytasz? Pamiętaj zostawić po sobie ślad ;3