sobota, 2 kwietnia 2016

Liebster Blog Award!

Bardzo bym chciała podziękować Aley Morgenstern (jej blog) za nominację do LBA! 
Bardzo ci dziękuję, kochana! Cieszę się, że spodobał ci się mój blog ;**

PYTANIA OD ALEY:

1. Ulubiona książka/seria?
- Mam wiele, ale te, które najbardziej mnie poruszyły, to seria "Dary Anioła" i "Diabelskie Maszyny" :)

2. Co sprawia ci przyjemność?
- Pisanie, czytanie, słuchanie muzyki, oglądanie filmów i seriali :D

3. Dlaczego piszesz?
- Ponieważ jest to moja pasja, którą zdołałam nareszcie odnaleźć. Dzięki pisaniu mogę wyrazić czasami swoje uczucia i sama tworzyć bohaterów, miejsca, akcje, wymarzony świat/y!

4. Od kiedy czytasz książki?
- Hmmm... od małego ;3 Zawsze dostawałam książki w prezencie. Zaczęło się od baśni!

5. Co sprawiło że zdecydowałaś się przeczytać DA?
- Na zakończenie roku szkolnego rozdawali książki w prezencie, więc w łapki wpadło mi "Miasto Kości" <3 Zakochałam się od pierwszych stron!

6. Ulubiony przedmiot w szkole? 
(jeśli takowy istnieje xD)
- Plastyka, Muzyka i język fiński. W liceum dojdzie pewnie psychologia :D

7. Jaka jest twoja ulubiona
pora roku?
- Uwielbiam lato, jesień, zimę, ale wiosna, to pora roku, którą kocham najbardziej! Nie za zimno, nie za ciepło :D

8. Czytasz obecnie jakąś książkę?
Jeśli tak to jaką?
- Czytam kilka :D Kroniki Bane'a, Dziewczyny z Powstania, I'm Malala, Wybrana, Harry Potter i Devil wears Prada :D Trochę tego jest, ale nigdy za dużo!XD

9. Ile książek znajduję się w twojej biblioteczce?
- W tej chwili 60 :3

10. Twoja ulubiona para książkowa?
- Jest ich bardzo dużo: Clary i Jace, Isabelle i Simon, Maia i Jordan, Alec i Magnus, Nora i Patch, Vee i Scott, Katniss i Peeta, Hazel i Augustus, Anastasia i Christian, Marion i Duncan, Katherine i Thomas, Estella i Pip, Tris i Cztery... Długo by wymieniać :D


11. Wymarzony kraj i miasto?
- Nie potrafię wybrać dokładnie, ale chętnie zwiedziłabym Anglię, Szkocję i Walię :DD


MOJE PYTANIA:

1. Czy ktoś wie o twoich umiejętnościach pisarskich, czy blog jest twoją tajemnicą?
2. Jaką piosenkę byś w tej chwili polecił/a?
3. Co cię zmotywowało do założenia bloga?
4. Który przedmiot szkolny najbardziej cię interesuje? Dlaczego?
5. Blog to twoje hobby czy pasja?
6. Na jakim instrumencie chciał/abyś się nauczyć grać?
7. Co sądzisz o kupowaniu używanych książek (internet, antykwariat)?
8. Co cię motywuje do dalszego pisania? Dlaczego?
9. Owoce czy słodycze?
10. Cukier czy miód?
11. Las, góry czy morze?

NOMINUJĘ:

1. Ich życie płonęło jasno jak płomień świecy...i równie łatwo było je zgasić.
2. Welcome to the XXI century
3. Dalsze losy głównych bohaterów "Darów Anioła"
4. Dary Anioła- Inna Historia
5. angel world
6. Dary Anioła: Zupełnie inna historia
7. Death is the only beginning
8. Half-Blood

2 komentarze:

Czytasz? Pamiętaj zostawić po sobie ślad ;3