piątek, 22 stycznia 2016

4x Liebster Blog Award



Bardzo, ale to bardzo chciałabym podziękować Izz SCórka RazjelaTess Brandien i RudaAlisson Angelika! Cztery lba, to naprawdę duży zaszczyt!!! Dziękuję, że czytacie i cieszę się, że przypadły wam moje wypociny do gustu ;** 



PYTANIA OD Izz S:

1. Co Cię inspiruje?
- Książki, filmy, zdjęcia, gify, a także komentarze <3

2. Jakie plany na ferie?
- Chyba zostaję w domu i będę pod wpływem książkocholika :3

3. Jak idzie w szkole?
- Dobrze! Ze znajomymi dobrze się dogaduję, oceny też ok.

4. Ulubiony bohater filmowy?
- Hmmm... Chyba Sofi z "Początek" i Anakin Skywalker ze Star Wars :3

5. Ulubiony bohater książkowy?
- Jest za dużo, aby wyliczyć :D

6. Liceum czy Technikum?
- Liceum.

7. Kiedy masz urodziny?
- 15.04 <3

8. Co lubisz robić w wolnym czasie?
- Czytać, pisać, oglądać filmy i pić kawę mrożoną!

9. Masz jakieś zwierzę?
- Tak, szczeniaczka rasy shih tzu.

10. Czym się interesujesz?
- Pisaniem i denerwowaniem innych :))


11. Gdzie marzysz aby pojechać?
- Do Londynu, aby móc zwiedzić wszystkie wspaniałe atrakcje!


PYTANIA OD Córka Razjela:

1. Czy lubisz zwierzęta?
- Tak i to bardzo, sama posiadam pieska <3

2. Twój ulubiony przedmiot w szkole?
- Chyba język fiński, muzyka, plastyka, historia :D

3. Jaki rodzaj książek najbardziej lubisz?
- Fantastyczne i romans!

4. Twój ulubiony kolor?
- Czarny, czerwony, złoty, srebrny, szmaragdowy, turkusowy!

5. Masz rodzeństwo? Jeśli tak to jak się nazwają?
- Mam młodszego brata, który nazywa się Kuba.

6. Co najbardziej lubisz jeść?
- Cukierki XD A tak "zdrowo", to risotto i pizze <3

7. Jaki jest twój ulubiony cytat?
- Mam ich bardzo dużo, ale podam jeden z nich: Kocham cię i będę kochał, aż do śmierci, a jeśli potem jest jakieś życie, wtedy też będę cię kochał - Jace, Miasto Szkła.

8. Jaką miałeś/aś największą wtopę w życiu?
- Było ich kilka :D


PYTANIA OD Tess Brandien;

1) Czytasz poezję? Jeśli tak to jaką?
- Nie czytam poezji.

2) Jakie miasto chciałabyś odwiedzić?
- Londyn <3

3) Co robisz by rozwijać swoje pisarskie umiejętności?
- Piszę i czytam dużo książek ;)

4) Jakie jest Twoje marzenie?
- Zostać psychologiem i napisać swoją książkę <3

5) Skąd czerpiesz natchnienie?
- Ze wszystkiego, co mnie otacza.

6) Czy zakładając bloga miałaś w głowie cały jego zarys, czy też wymyślasz na bieżąco fabułę swojej opowieści?
- Trochę tego i trochę tego ;))

7) Czy istnieje coś bez czego nie możesz żyć?
- Tak... kawa mrożona, książki i mój pies :D

8) Co dla Ciebie znaczy, że książka ma duszę?
- Hmmm... dla mnie to znaczy bardzo dużo. Każda książka wpływa na mnie bardzo mocno i odczuwalnie, dlatego też często czuję to, co bohater w książce. Za każdym razem, kiedy przeczytam ostatnią stronę, cząstka całej opowieści zostaje we mnie na zawsze <3

9) Czytałaś kiedyś utwór autorstwa H. Sienkiewicza
- Nie, nie czytałam.

10) Jaki okres w roku ma według Ciebie największy urok.
- Wiosna <3 Wszystko się "rodzi" na nowo.


11) Czy jest pora dnia, w której lepiej Ci się tworzy?
- Ranek i wieczór :D


PYTANIA OD RudaAlisson Angelika:

1)Najlepszy blog jaki kiedykolwiek czytałeś?
- Chyba nie mam takiego, bo większość blogów, które czytałam, były naprawdę wspaniałe <3

2)Twój ulubiona para książkowa?
- Jest ich duuuużo!!! Clace, Sizzy, Malec...

3)Gdybyś mógł/mogła zmienić swoje imię, jakie byś wybrał/a?
- Zuzanna lub Nadia.

4)Jaka książka była twą pierwszą?
- Nie pamiętam, ale z młodzieżowych, to Zmierzch.

5)Kto jest twoim idolem?
- Demi Lovato, Lily Collins i po części Emeraude Toubia <3

6) Masz jakąś zabawną historię ze swego życia? Jaką?
- Nie mam raczej... przynajmniej nie przypomina mi się :D

7)Książka, przez którą nie mogłaś/eś spać po nocach?
- Dary Anioła, o tak, aha i jeszcze Diabelskie Maszyny, Szeptem i Morze Spokoju <3

8)Ulubiony film?
- The Originals/Początek

9)Kim chcesz być w przyszłości?
- Psychologiem i pisarką.

10)Czy gdy piszesz utożsamiasz wykreowaną postać ze sobą?
- Czasami :)

11)Czy chciałbyś się przenieść do średniowiecza? Dlaczego? 
- Tak, chciałabym poznać życie tamtejszych kobiet, które nosiły te cudowne suknie i w ogóle ich życie było interesujące :D


MOJE PYTANIA: 

1. Twój ulubiony aktor/ka?
2. Twój ulubiony kolor?
3. Wierzysz w reinkarnacje?
4. Co sądzisz o obrazach olejnych?
5. Czy kiedy zapamiętasz swój sen, to sprawdzasz czasami jego znaczenie/a w internecie?
6. Co cię zainspirowało do założenia bloga?
7. Jak byś ocenił/a mój blog w skali od 1-10?
8. Twoja ulubiona pora roku?
9. Ile książek znajduje się w twojej biblioteczce (możesz wstawić zdjęcie, jeśli chcesz)?
10. Bez jakiego napoju nie mogłabyś żyć?
11. Smak miętowy czy truskawkowy?

NOMINUJĘ:


2 komentarze:

Czytasz? Pamiętaj zostawić po sobie ślad ;3