sobota, 17 września 2016

Challenge Nocnego Łowcy!

Zostałam nominowana do Challengu Nocnego Łowcy, który polega na zrobieniu sobie zdjęcia z runami na ciele! Nominowała mnie Rosalie, która jest także autorką tego challengu i bloga o DA (link), którego niedawno zakończyła (POLECAM) i niedługo będzie pisała nowego! Dziękuję ci bardzo, kochana, wspaniale się bawiłam, mogąc się przemienić w Nocnego Łowce :***

Więc oto wynik challengu:



Oto moje runy i mój kochany rubinowy naszyjnik <3 Runy polecam robić zwykłymi farbami wodnymi, ponieważ łatwo schodzą :)) Wystarczy mokra szmatka lub chusteczka i już!

DO DALSZEGO CHALLENGU NOMINUJĘ:

1. Aley Morgenstern
2. Założycielkę i adminki ze strony SHADOWHUNTERS POLSKA
3. Mania Maja

MIŁEJ ZABAWY!!!

3 komentarze:

  1. Tak! Nareszcie ktoś zrobił mój challenge i wyszedł Ci wspaniale!
    Zabawa świetna co? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak! Zabawa była extra ❤

      Usuń
    2. Bardzo ładne runy !! Dopiero zaczynam swoją przygodę w blogosferze. Zapraszam do mnie Idealny--czas.blogspot.com 😉 (Też o Darach Anioła ale trochę inaczej niż u niektórych )

      Usuń

Czytasz? Pamiętaj zostawić po sobie ślad ;3