sobota, 20 lutego 2016

Liebster Blog Award!

Bardzo bym chciała podziękować Victorii Grey za nominację do LBA!! Cieszę się, że spodobał ci się mój blog. Dziękuję <3 :**

PYTANIA OD VICTORII:

1. Jaki jest twój ulubiony gatunek filmowy?
- Fantastyczny, romans, kostiumowy, dramat
2. Ile książek przeczytałaś w ubiegłym roku? Nie musi być ile dokładnie.
- MNIEJ WIĘCEJ: 17
3. Jaki jest twój ulubiony owoc?
- Arbuz i mango <3
4. Jesteś osobą spokojną i cichą, czy rozgadaną i radosną?
- Najczęściej spokojną, ale wśród zaufanych osób, dużo gadam :3
5. Co lubisz robić w wolnym czasie?
- Pisać, czytać, słuchać muzyki.
6. Co motywuje Cię do działania?
- Książki, wyobraźnia, filmy, seriale.
7. Dary Anioła czy Diabelskie Maszyny?
- Nie wybaczam takich pytań!!! Kocham obie serie i nie potrafię wybrać <3
8. Wolisz język angielski czy niemiecki?
- Nie mam niemieckiego i nie chciałabym mieć. Stanowczo angielski!
9. Ulubiony dzień tygodnia? Dlaczego?
- Sobota, bo jest wolne i nie muszę się martwić o następny dzień, bo też mam wolne :D
10. Jak spędziłaś walentynki?
- Hmmm... zakupy, romantyczny film i książka <3
11. Lubisz chodzić do szkoły?
- Często zależy od humoru...


MOJE PYTANIA:

1. Do którego bohatera książkowego jesteś najbardziej podobny/a z charakteru?
2. Twój ulubiony sklep?
3. Lato, jesień, zima czy wiosna?
4. O prócz danego tematu twojego bloga, co cię zainspirowało do założenia go?
5. Masz swoją/swojego parabatai?

NOMINUJĘ:


3 komentarze:

  1. Weszłam z ciekawości na Twoje LBA, jestem nominowana. No Boziu drogi dzisiaj wstawie i LBA i rozdział :D Pisanie posta + poprawki rozdziału. Czeka mnie troszkę roboty ;)

    OdpowiedzUsuń

Czytasz? Pamiętaj zostawić po sobie ślad ;3