sobota, 6 lutego 2016

LBA!

Bardzo bym chciała podziękować Cold Dark Girl (BLOG) za nominacje do LBA! To już kolejna nominacja, więc bardzo mi miło <3

PYTANIA OD Cold D.G:

1. Znienawidzona książka?
- Chyba Pięćdziesiąt Twarzy Grey'a.

2. Dlaczego?
- Nie chodzi o kategorie, ale o sam styl pisania pisarki i najbardziej irytującą główną bohaterkę EVER!

3. Jaki gatunek książki najbardziej lubisz?
- Romans, fantastyka

4. Dlaczego?
- Lubię różne książki o romansach, bo fascynuje mnie to, jak niektórzy pisarze opisują miłość <3 A fantastyka, bo jest wyjątkowa <3

5. Ulubiony film?
- The Originals/Początek i Truth About Emanuel

6. Ulubiony przedmiot w szkole?
- Język fiński, muzyka, plastyka

7. Masz swoje miejsce, w którym uwielbiasz spędzać czas / wiesz tylko ty / itd.?
- Tak, moja wyobraźnia i łóżko <3

8. Ulubiona potrawa?
- Risotto.

9. Ulubiony dzień tygodnia?
- Piątek i sobota.

10. Dlaczego?
- Piątek: uczucie, że nareszcie mogę odetchnąć. Sobota: jest wolne, zero stresu :3

11. Dlaczego postanowiłaś prowadzić bloga?
- Dary Anioła naprawdę stały się częścią mnie. Nowe pomysły na ich fabułę i niektóre fanfiction zainspirowały mnie do założenia bloga. Pisanie przerodziło się w pasję, którą szukałam długo <3



Tym razem nie będę nominować nikogo. Mam nadzieję, że się nie obrazicie!

1 komentarz:

Czytasz? Pamiętaj zostawić po sobie ślad ;3