piątek, 17 lutego 2017

Info o rozdziale + nowe fanfiction

Chciałabym poinformować, że jestem w trakcie pisania rozdziału. Niedługo powinien być gotowy. Powinien się pojawić najpóźniej w przyszły weekend :) Dla spragnionych jego kawałek:

"Obejmując dziewczynę, opierał głowę o jej głowę, wpatrując się niemo w przestrzeń. - Jonathanie, mogę jej podać...

- Zgadzam się - przerwał mi. Zmarszczyłam brwi, nie wiedząc najpierw o co mu chodzi.

- Co? - szepnęłam.

- Wybrałem - powiedział głośniej, przenosząc na mnie swój wzrok. W jego oczach kryły się ból i złość. - Jeżeli jest na tym świecie Bóg, tak jest mi on świadkiem. Ożenię się z Isabelle. Nie pozwolę jej ponownie skrzywdzić. - To co w tej chwili działo się w jego oczach, przypominało ogień. Zupełnie, jakby miał obrócić wszystko w popiół (...)"



Chciałabym też oznajmić, że zaczęłam nowe fanfiction, tematyka tym razem dla fanów trylogii Tahereh Mafi, "Dotyku Julii" ;) Postanowiłam napisać kontynuacje ostatniego tomu, bo po prostu zakończenie aż się o nie prosiło :D Zainteresowanych serdecznie zapraszam do czytania na bloggerze lub wattpadzie:





1 komentarz:

  1. OMG! Jaki cudowny fragment! Już się nie mogę doczekać ;D
    Niesamowicie się cieszę że będziesz pisać bloga o Julii! Już lecę czytać :3

    OdpowiedzUsuń

Czytasz? Pamiętaj zostawić po sobie ślad ;3